Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem e-shopu [BARF V ZAHRADĚ] (dále jen "Prodávající") a zákazníky (dále jen "Kupující"), kteří nakupují prostřednictvím internetového obchodu umístěného na webové stránce [barfvzahrade.cz].

1.2. Prodávající nabízí především krmivo typu BARF a další doplňky výživy pro psy a kočky. Prodej je možný pouze prostřednictvím rozvozu zboží nebo osobního odběru na prodejně.

2. Informace o provozovateli

Barf v zahradě
IČ: 71767002
E-mail: barfvzahrade@gmail.com
Telefon: +420 604 712 175
Provozovna: Předměřice nad Jizerou 5

3. Objednávka a uzavření smlouvy

3.1. Kupující objednává zboží prostřednictvím e-shopu. Po odeslání objednávky obdrží potvrzení e-mailem.

3.2. Kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout, zejména pokud zboží není skladem nebo nelze doručit do dané oblasti.

4. Cena a platba

4.1. Ceny uvedené u jednotlivých produktů jsou konečné a zahrnují DPH. Náklady na dopravu nejsou zahrnuty v ceně zboží a jsou uvedeny zvlášť.

4.2. Kupující může platit:

  • v hotovosti při převzetí zboží (osobní odběr nebo rozvoz),

  • případně jinými způsoby, pokud jsou nabízeny v e-shopu.

5. Doprava a odběr zboží

5.1. Zboží je doručováno prostřednictvím rozvozu Prodávajícím na určené oblasti, které jsou uvedeny na stránce e-shopu. Rozvoz probíhá dle rozvozového plánu.

5.2. Osobní odběr je možný na provozovně v otevírací době po potvrzení, že je zboží připraveno k vyzvednutí.

5.3. Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky. Případné poškození je nutné ihned řešit s řidičem nebo obsluhou.

6. Odstoupení od smlouvy

6.1. Vzhledem k tomu, že se jedná o zboží podléhající rychlé zkáze (např. syrové maso), nelze podle § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.

6.2. V případě jiného než potravinového zboží může Kupující odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, pokud to povaha výrobku umožňuje.

7. Reklamace

7.1. Kupující má právo reklamovat zboží, které je vadné nebo nesplňuje dohodnuté vlastnosti.

7.2. Reklamace se nevztahuje na zboží nesprávně skladované Kupujícím (např. rozmražené maso).

7.3. Reklamace musí být uplatněna bez zbytečného odkladu, ideálně ihned při převzetí nebo do 24 hodin u potravinářských výrobků.

8. Ochrana osobních údajů

8.1. Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujícího pouze pro účely vyřízení objednávky a v souladu s platnými právními předpisy (zejména GDPR).

8.2. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v zásadách ochrany osobních údajů na webu e-shopu.

Mimosoudní řešení sporů

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy.

Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je:

Česká obchodní inspekce
Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2
Web: www.coi.cz
E-mail: adr@coi.cz
Telefon: +420 296 366 360

Mimosoudní řešení se zahajuje pouze na návrh spotřebitele, a to v případě, že se spor nepodařilo vyřešit přímo s prodávajícím. Návrh je nutné podat do 1 roku od okamžiku, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Pro podání návrhu a další informace o průběhu řízení může spotřebitel využít web České obchodní inspekce: https://www.coi.cz/informace-o-adr/


9. Závěrečná ustanovení

9.1. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 09.06.2025.

9.2. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změny budou zveřejněny na webových stránkách.

V Předměřicích nad Jizerou dne 09.06.2025